Language / Limba:            

Agentia InteractiveMind Web Design Bacau are experienta solida în site-uri web, optimizare SEO, aplicatii online, cataloage online, magazine virtuale, site-uri de licitatii, de recrutare si selectie, optimizare pentru motoare de cautare, gazduire. Ajutam, prin servicii web si marketing online, firme din Bacau si nu numai.
Cand cautati o firma web cu experienta in Bacau ? Atunci InteractiveMind poate fi alegerea perfecta. Suntem o firma de servicii web care si-a inceput activitatea in 2004 iar experienta indelungata ne-a facut sa avem pregatirea necesara oricarei provocari.

Interactive Mind este o companie de servicii web cu 7 ani vechime in acest oras. Ne servim clientii atat la nivel local cat si în întreaga lume. Daca afacerea dvs. se afla în Bacau, cel putin un membru al echipei noastre se va întâlni cu dumneavoastra pentru a întelege mai bine viziunea dvs si cum putem satisface nevoile firmei dumneavoastre.
Suntem o echipa tanara, cu experienta si entuziasm formata din: dezvoltatori web, web designeri si specialisti în marketing. Aptitudinile noastre tehnice sunt combinate pe cunoasterea pietei, incat ne simtim increzatori ca putem oferi servicii excelente. InteractiveMind ofera o varietate larga de servicii de web, inclusiv site-uri de proiectare , redesign, de programare si aplicatii web. Serviciile noastre includ, de asemenea, design grafic email-uri, integrare module newsletter, logo design, optimizare pt motoare de cautare (SEO), construire link-uri, internet marketing, dezvoltare eCommerce, magazine online si întretinerea site-ului.

Serviciile noastre profesionale de intretinere a site-urilor includ testarea dupa fiecare modificare/adaptare, creând o copie de rezerva a site-ului dvs., facturarea lunara, si de comunicare prin e-mail sau telefon sapte zile pe saptamana. Noi lucram cu site-uri flash, statice si site-uri dinamice, cosuri de cumparaturi online, imagini, audio, video, slide show, chat, Google Analytics, AdWords, AdSense, grafica, desene si baze de date. Pentru cele mai multe dintre serviciile noastre, ne straduim sa pastram timpul de raspuns în termen de doua zile.

Sfaturi de urmat in web design
1. Trimiteti un mesaj clar prin design-ul site-ului web.
Daca aveti un mesaj, o poveste, o idee sau o experienta utila, le puteti transmite prin design-ul artistic. Nu conteaza cât de bine arata, fara un mesaj clar avem doar o cochilie goala.

2. Comunica – nu decora!
Aspectul contine o idee, transmite un mesaj, indiferent cât de simplu sau abstract ar trebui sa fie. Este bine sa se utilizeze diferite forme si detalii, efecte speciale, dar daca introduceti pur si simplu, fara a tine cont de semnificatia lor si nu acordati atentie la ideea principala, veti avea un “kitsch”, care poate fi considerat element de design.

3. Transmiterea mesajului prin “vocea vizuala”
Este necesar ca toate partile unei pagini web sa foloseasca acelasi limbaj pentru a transmite mesajul firmei. Trebuie sa va uitati la orice, de la imaginea de ansamblu la cel mai mic detaliu si sa va întrebati: “Sunt toate legate intr-un mod armonios?”. Design-ul se refera la mesajul paginii vizuale si la logica sa interna care devin un suport si se completeaza la reciproc, nu numai prin forma sau locatie, dar si prin concept.

4. Utilizati maxim doua-trei tipuri de fonturi.
Selectati fiecare font pentru un anumit scop.
Un singur tip de font, eventual cu diferite grosimi / stil cursiv ar trebui sa fie suficient pentru ca prea multe stiluri diferite pot distrage atentia, pot fi confuze si chiar obositor pentru cititor.

5. Utilizati elementele “call to action”!
Induceti vizitatorului prima data atentia asupra unui element important, si apoi spre restul elementelor paginii. Trebuie sa captati atentia vizitatorilor cu un element semnificativ (butonul “apel la actiune”, o imagine mare cu un link catre formularul de contact sau o culoare preferata). Acesta stabileste o “ierarhie”- ordinea în care doriti sa se uite la material si este esential pentru accesibilitate si utilizare.

6. Selectati paleta de culori potrivita
Nu alege doar cateva culori la întâmplare. Culorile au nenumarate semnificatii psihologice si emotionale, iar acest lucru poate varia de la o întelegere mare între grupuri culturale si chiar persoane fizice. Culorile si ierarhia vizuala afecteaza modul în care oamenii fac conexiuni între lucruri diferite (coduri de culoare), asa ca alege cu intelepciune.

7. Scurt si la obiect.
Acest proverb este echivalent cu teoria “mai putin este mai mult.” Adevarata arta consta în convergenta armonica dintre gândire si creativitate.

Click aici pentru a vizualita creatile noastre din portofoliu.